صادقی:استقلال آنقدر بدبخت نشده که با فتوشاپ حقش را بگیرد
نوشته شده توسط : alireza

شبکه ایران - با اینکه استقلال یک شب در صدر جدول بازی‌ها قرار گرفت اما چند هفته‌ای بود که به خط دفاع این تیم و گل‌هایی که توسط مدافعان استقلال به اشتباه وارد دروازه خودی می‌شد، انتقاد می‌کردند اما در بازی با راه‌آهن مدافعان استقلال نسبت به گذشته عملکرد بهتری داشتند تا جایی که صادقی عنوان کرد از اینکه گل نخوردیم خوشحالم البته امیرحسین در جریان مصاحبه ادعای دیگری هم دارد که جالب به نظر می‌رسد.

با وجود فشارهایی که روی استقلال بود اما راه‌آهن را بردید؟

- راه‌آهنی‌ها نیمه اول فشار شدیدی آوردند و از ما قدرت بازیسازی را گرفته بودند ولی نیمه دوم تغییر کردیم.

نیمه دوم چه تغییراتی داشتید که توانستید بازی را ببرید؟

- سیستم استقلال در نیمه دوم تغییر کرد سیستم از 2-5-3 به 1-3-2-4 تبدیل شد با این تغییر 15 دقیقه راه‌آهنی‌ها دنبال تاکتیک ما می‌گشتند در همین زمان بود که توسط میلاد به گل رسیدیم.

پس معتقدی راه‌آهنی‌ها اسیر تاکتیک استقلال شدند؟

- بدون شک، البته بگویم در مجموع راه‌آهنی‌ها ما را خیلی اذیت کردند و خوشحالم که گل نخوردیم و سه امتیاز بازی را گرفتیم اما ما در نیمه دوم توانستیم به خوبی بازی را اداره کنیم.

چند هفته‌ای بود که به خط دفاع استقلال انتقاد می‌شد اما در این بازی گل نخوردید؟

بله عملکرد خط دفاع استقلال و تلاش بچه‌ها به نحوی بود که ما گل نخوردیم و همانطور که گفتم از این بابت خوشحالم.

از عملکرد خودت راضی هستی؟

کادر فنی باید نظر بدهد اما نهایت تلاشم را می‌کنم تا به تیم ملی برسم و قطبی من را ببیند.

در مورد جوی که علیه استقلال راه افتاده و می‌گویند که داوری به نفع شماست چه نظری داری؟

گفتند که استقلال با فتوشاپ قصد داشت گل پرسپولیس را مردود اعلام کند اما من می‌گویم استقلال آنقدر بدبخت نشده که از فتوشاپ استفاده کند. من معتقدم آن گل صددرصد آفساید بود ما اگر از موقعیت‌ها استفاده می‌کردیم باید 4 گل به پرسپولیس می‌زدیم.

درباره بازی با نفت آبادان چه نظری داری؟

بازی بسیار سختی خواهد شد.اما من مطمئن هستم که می توانیم نفت را در آبدان شکست بدهیم.به خاطر پرویزخان که خودش اصالتا آبادانی است سعی می کنیم صنعت نفت را مغلوب کنیم.





:: موضوعات مرتبط: خبرهای بازیکنان باشگاه , ,
:: بازدید از این مطلب : 652
|
امتیاز مطلب : 1
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : 11 آبان 1389 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: